Ukupno prikaza stranice

Translate

ponedjeljak, 11. ožujka 2013.

Twickerz

                                                                                                                                                                                                            Prvo kupite upgrade (Lv.1 - 10.000), ali pazite!!! Naplacujete odakle ulozite. Moj je predlog PP za one koje imaju neverifikovan PP , posto nema nikakvih provizija. Na verifikovanom ima provizije, koji naplacuje PP, a ne Twickerz. Na Payzi je velika (5% + $0.40), pa u tom slucaju preporucujem vece isplate. 
ZAGARANTOVANA DNEVNA ZARADA je 0.06$ za Lv.1, ali je obicno oko 0.09$.
Skupljajte TwickPoints (kliktanjem reklama i TwickGrida) i kad sakupite 1$ u RB iznajmite 5 referala i ukljucite autopay opciju. Nekada se ceka par dana na paket refova i klikcu solidno. Povremeno konvertujte u RB kako bi autopay imao odakle da se plati !!!
U ovu zaradu nisam racunao nagrade koje mozete dobiti preko TwickGrida, koji preporucujem kako zbog nagrada, tako i zbog TwickPointsa.

Ja sam licno odusevljena ovim sajtom, ne znam PTC sajt na kome se moze ovoliko zaraditi samo kliktanjem (bez Taskova i Offera) i sa ovako malim ulaganjem. A sa koliko raznih sajtova naplacuje se vidi u MOJE NAPLATE. Sve ovo je bilo bez ikakvih direktnih referala i reklamiranja...                                                                   
Puno srece, nadam se da sam nekome pomogla !!! Zahvalana sam svakom ko se registruje preko mene !!                     
                                                                                                                                                                                                                                                                                       

Nema komentara:

Objavi komentar

Powered By Blogger